آلمانی در فرودگاه بین المللی O. R. Tambo به اتهام قاچاق زنان مالاگاسی دستگیر شد


یک تبعه آلمانی پس از دستگیری به همراه دو زن اهل ماداگاسکار که گفته می‌شود سعی داشت به کرواسی قاچاق کند، با اتهامات قاچاق انسان و کلاهبرداری مواجه شد.

یک تبعه آلمانی پس از دستگیری به همراه دو زن اهل ماداگاسکار که گفته می‌شود سعی داشت به کرواسی قاچاق کند، با اتهامات قاچاق انسان و کلاهبرداری مواجه شد.

Michele D’Ottavio، EyeEm، Getty Images

یک تبعه آلمانی پس از دستگیری به همراه دو زن 32 و 29 ساله اهل ماداگاسکار که ظاهراً سعی کرده آنها را به کرواسی ببرد، با اتهامات قاچاق انسان و کلاهبرداری روبرو است.

یواخیم ویل، 56 ساله، روز جمعه در دادگاه کیفری کمپتون پارک حاضر شد و یک هفته را در بازداشت به سر می برد و در انتظار جلسه وثیقه خواهد بود.

ویل در 30 آوریل توسط یک تیم پلیس مشترک به رهبری واحد جرایم سازمان‌یافته وست رند هاکس که با اینترپل، اطلاعات جنایی و پلیس مرزی استان گاوتنگ همکاری می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ فیلانی نکوالاس، سخنگوی هاکس، گفت که زنان همراه ویل توسط آژانس مدیریت مرزی (BMA) رهگیری شدند.

«آنها سعی کردند در 19 آوریل در فرودگاه بین المللی O. R. Tambo سوار پروازی به مقصد کرواسی شوند. پس از بررسی، آنها پیدا شدند. [in possession of] پاسپورت جعلی ایتالیایی سپس هر دو زن دستگیر و سپس آزاد شدند.»

بخوانید | یک تبعه تایلندی به اتهام قاچاق زنان تحت عنوان فرصت های شغلی دستگیر شده است

نکوالاس افزود: اعتقاد بر این است که ویل این زنان را از طریق یک سایت دوستیابی در ماداگاسکار استخدام کرده است.

ظاهراً ویل این زنان را با وعده های شغلی و حقوق ماهانه پرسود در کرواسی فریب داد.

“او [allegedly] سفر آنها به آفریقای جنوبی را تسهیل کرد و طبق گزارش ها پاسپورت های جعلی ایتالیایی برای سفر از آفریقای جنوبی به کرواسی در اختیار آنها قرار داد.

نکوالاس گفت: «یک تیم چند رشته ای عملیاتی را انجام دادند که منجر به دستگیری ویل شد.

انتظار می رود که ویل در تاریخ 10 مه برای درخواست وثیقه رسمی به دادگاه بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید